sobota, 17 sierpnia 2013

Wytłumaczenie

Chcialabym wam wytłumaczyć kilka rzeczy o których nie wiecie / nie domyślacie się
1. Natt nie jest w związku z Harrym
2. D. jest to mężczyzna który za wszelką cene chce zniszczyć Harremu życie. Kiedyś Harry ze swoimi przyjaciółmi (Niallem , Louisem i Zaynem) zaatakowali jego i jego siostre za to że jego siostra nie oddała im kasy za narkotyki. Niall i reszta (oprócz Harrego) chcieli sie zabawić więc zgwałcili siostre D. Harry trzymał go związanego a on patrzył sie na to jak krzywdzą jego sis , od tamtego dnia obiecał sobie że sie na nich zemści.
3. D. Ma 20 lat jest wysokim brunetem , umięśnionym o zielonych oczach.
4. Niall nie jest zakochany w Natt.
5. Nie mam wcale takiej wielkie/bujnej wyobraźni xD (chyba ) 

Więc to na tyle. Dziękuje wam jeszcze raz za wszystkie komentarze ! ♥

7 komentarzy:

  1. Hej, zacznijmy od tego, że to co teraz napisze, to nie hejt, bo jestem " fanką " Twojego opowiadania. Chodzi mi o to, że Natt z Harrym się kochają ( mówią to sobie ) , sypiają ze sobą, jedno wskoczy w ogień za drugim, więc powiedz mi czy jeżeli Ty będziesz miała po dwadzieścia pare lat i takiego chłopaka przy sobie, to też będziesz czekała na jedno , głupie " chcesz ze mną chodzić " ? :) TO NIE HEJT i pisz dalej, bo świetne. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harry ma specyficzny charakter i nie chce miec " swojej dziewczyny " ale jest na zabój zakochany w Natt.
      Harry boi sie że jak Natt będzie JEGO dziewczyną ona odejdzie. Bohaterka jeszcze niewie co ja czeka żyjąc z chłopakami..

      Usuń
  2. jak to oni nie są razem ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pytanie i mam nadzieję że mi wyjaśnisz bo się pogubiłam.
    Na początku opowiadania była mowa o paparazzi że będą gadali że Harry i Natt będą razem i wgl.A teraz już sławni nie są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ;_; bo przekręciłąm wszystko bo nie chciałam pisać o gwiazdach 1D tylko miałam pomysl o takim niebezpiecznym i wgl opowiadaniu :)

      Usuń
    2. Okej dziękuję za wyjaśnienie :)

      Usuń